4 Ağustos 2012 Cumartesi

Google Ve Yeni Oluşumu

Google Bünyesine Yeni Oluşumlar Kattı

Google, dört yaşında keşfedilmemiş 1 sosyal medya kurumu olan Wildfire'ı elde ettiğini yayınladığı 1 webpage makalesi vasıtasıyla bildirdi. Google, bu elde etme ile userlara "sayfalarını, uygulamalarını, tweet'lerini, video filimlerini, sponsorluklarını, reklamlarını ve fazlasını tek bir çevreden yönetmeye" yaver olmak arzuluyor. Google'ın Wildfire için 250 milyon doları gözden çıkardığı bildiriliyor, lakin bir takım kaynaklara nazaran arama devi bu satın alma için 400 milyon $ harcamış olabilir.




Wildfire, şu an Virgin, Cirque du Soleil, Gilt Group ve Spotify gibi markalar vasıtasıyla değişik sosyal website sitelerinde toplumsal hususiyetleri yönetmek üzere faydalanılıyor. Satın alma ile birlikte firmanın kurucuları olan Victoria Ransom ve Alain Chuard, Google'a katılacak. Wildfire yardımcılığıyla Google'a bilinmeyen analiz araçları eklenecek. Bu araçların maksatları "daha iyi ve daha zinde içerik" ve "daha kayda değer etkileşimler" sözcükleriyle açıklanıyor.

Wildfire ortak kurucuları, şirketin word wide web sitesinin weblog'unda ifa ettikleri beyanda Google ve Wildfire birleşiminin dijital medya pazarlamayı yönetme yönünden daha iyi bir platform meydana getireceğine inandıklarını söylüyorlar: "şimdilik, markaların şahsi toplumsal iştirak ve reklam kampanyalarını bütün nette ve Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Pinterest, LinkedIn gibi bütün toplumsal işlerde işletmelerine izin veriyoruz ve müşterilerine verimli deneyimler sunmasını sağlıyoruz. Demek ki Wilfire, her zamanki gibi işlemeye sürüyor ve hizmetimizde 1 değişiklik olmayacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder