18 Ekim 2012 Perşembe

Yalancı Tavuk Göğsü tarifi (Yapılışı,Nasıl yapılır)




kolay sütlü tatlı tarifleri, resimli yalancı tavuk göğsü, sütlü tatlı çeşitleri, tavuk göğsü, yalancı tavuk göğsü, Yalancı Tavuk Göğsü Nasıl Yapılır, yalancı tavuk göğsü















Bilin bakalım bugünki yemeğimiz ne? . sizlerin de tahmin ettiği gibi bugün size birbirlerinden nefis yemek tarifleri göndereceğiz.Uzun zamandan beri world wide web platformumuzu izlediğinizin haberdarıyım. Bunun için ben de size bugün yurdumuzun en harika yemeklerinden olan bir yemeğin ne şekilde yapıldığını size ayrıntılı olaraktan beyan etme icabı duydum. Yemeği yapmadan öncelikli olarak en büyük bir çoşku hissettiğinizi ve yemeği imal etmek için en büyük 1 huzursuzluk içerisinde olduğunuzu kestirebiliyorum. Derhal yemek tarifine başlıyorum.























Malzemeler










•    3 kahve fincanı un










•    Yarım  paket margarin










•    1 lt süt, vanilin










•    üç kahve fincanı şeker










•    Tarçın










Yapımı










1.    Tencerede yarım paket margarini eritin ve üzerine unu ekleyin.










iki.    iki -3 dakka. kızartın ve şeker ile sütü aynı anda tencereye ilave edin.










3.    Unun topak haline gelmemesi için karıştırıcıyla yüksek devirde mikserle çırpın.










4.    Sertleşene (katılaşana) kadar daimi katıştırın (karıştırın) ve en sonda olan vanilin ilave edip ıslak borcama akıtıp, buz dolabında 1 saat bekletin.










5.    Takdim edeceğiniz sırada üzerine tarçın saçıp, kesip servis yapın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder